Головним недоліком електромобілів є запас ходу, але це актуально лише для тих водіїв які проїзжають кожен день більше 300 км, або вирушають за межі великих мегаполісів. Хетчбеки А-класу зазвичай використовують лише в межах великих міст де середній пробіг протягом одного дня не перевищує 200 км. В Seat Mii electric встановлено електромотор потужністю 82 к.с., який розвиває 212 Нм крутного моменту. Таких характеристик вистачає для спрінту з 0 до 100 км/год за 12,3 секунди, при цьому максимална швидкість обмежена на рівні 81 км/год. Зарядка блоку акумуляторних батарей до 80% від звичайної мережі займає 4 години. При швидкісній зарядці, час наповнення акумуляторів зменшується до однієї години. Запас ходу без дозарядки коливається в межах 250 км, що досить непогано для міського автомобіля. Ходові якості Мії стали трохи гіршими, адже автомобіль став важити 1235 кг замість базових 929 кг.
В салоні електричної модифікації Seat Mii змін майже не відбулося, про це свідчить наявність всіх опцій та функцій, доступних як для дизельних так і бензиновий версій автомобіля. В інтер҆ єрі іспанця використано твердий пластик, але зовні він виглядає досить непогано. Класичний дизайн салону приправлений високим рівнем збирання та функціоналом. На борту хетчбека є світлодіодні фари, автоматичний кондиціонер, повний електропакет та 5-дюймовий екран мультимедійної системи з DAB-радіо в стандартній комплектації.
В решті деталей наш герой залишився вірний практичності та комфорту. Багажний відсік на 250 літрів невеликий, але вмістить декілька пакетів з маркету. Задні пассажири почуватимуться добре лише при зрості до 150 см, отже дітям буде комфортно. На сьогодні саме Seat Mii electric є одним з найкращих бюджетних електромобілів для міста…